Pagina's

maandag 24 april 2017

Sugar Blossom Stamp kit

Hallo allemaal,


Google translate in the side bar
 
Het duurt nog iets meer dan een maand voordat ik jarig ben 
maar van mijn lieve ouders heb ik alvast de Sugar Blossom stamp kit gekregen.

De Kit kun je kopen bij Polkadoodles HIER of bij Doe@ding HIER.


Dit is de eerste kaart die ik met de kit heb gemaakt
Ik heb de stempel Butterfly Winnie gebruikt
en het papier uit de kit
Mallen zijn van Marianne Design


Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes Hester

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje met die parels en kantje. Leuk, ik herkende de sketch meteen. Ben er gisteren mee bezig geweest.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een schattig kaartje met het lieve afdrukje. Ook het parelrandje eromheen is heel mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief afdrukje. Je hebt een mooi kaartje mee gemaakt. En pareltjes maken het helemaal af!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Hester.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card Hester, beautifully done. Thanks for joining us at Creative Knockouts.
    Denise (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, Thanks so much for joining us at Creative Knockouts.
    Shelley (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi kaartje. Dank je wel voor je bijdrage aan the Sketchy Girls.
    Yvon - dt

    BeantwoordenVerwijderen